2010. május 21.

Nakhla Cseresznye (dohány teszt)

Származási helye Egyiptom. Mint minden Nakhla, így a cseresznye is igényes csomagolást kapott. Külső fólia borítást kapott a doboz védelme érdekében. Csomagolás levétel után már érezhető a finom cseresznyés aroma. A doboz visszazárható, nem úgy mint az Al Waha dohányoknál. A dobozon belül Nakhla emblémával ellátott csomagolás van, amin belül még egy, utolsó fólia réteg amiben  van a dohány becsomagolva. A dohány jól aprított, épp annyira nedves amennyire kell, ellentétben a Waha tocsogósabb cseresznye ízű dohányával, a lenti képen látható is ez, bár vannak benne nagyobbra aprított darabkák is, mint ahogy a képen is látjuk. Aromája intenzív. Az íze kellemesen lágy, enyhébb cseresznye ízt tapasztaltam a Nakhla cseresznyénél mint a Waha cseresznyénél. Füst mennyiségben is többet ad, mint a Waha csersznye. Szerintem egy kellemes kis vízipipa dohány. Érdemes kipróbálni. Én elégedett vagyok vele, sokkal kevesebbre számítottam ennél a dohánynál, de meglepett és ez jó. A tömés kb. 50-60 perc volt nálam egy 40mm-es 3Kings szénnel. Kicsit kapart a végénél, de ennek több oka lehet amit nem akarok részletezni, mert az egy másik cikk témája lesz majd később.




Nincsenek megjegyzések: