2010. június 25.

Vízipipázás a haverokkal

Az ember unalmában mit tehet? Tegnap (2010. június 24-én csütörtökön) vége lett az aznapi meccsnek. Unatkoztam, mert Beu a barátnőm szóbelizi volt, átmentem táskával Bercihez a haverhoz. A táskában a kis vízipipám volt. Gondoltam egyet és átmentem hozzá, hogy akkor töltsünk egy jó dohányt. Töltöttem egy adag El Basha szőlőt és megbolondítottam egy kicsi Sheherazade Marguerita dohánnyal. Jókat röhögtünk közben, beszélgettünk, majd hazajött Csabi, Berci tesója, ő is szívott egy kicsit velünk. Csináltunk videót, ami felkerül a blogba is. Nem volt teljes mértékben az igazi, mert nem adott annyi füstöt a kicsi pipa, mint az Aladin Basha pipám. Máskor biztosan kettővel vagy hárommal fogunk partit csinálni.

A videó első részében nem akart beindulni a kis pipával a tömés, de végül sikerült beindítani.



A második része a videónak a második része már csak egy levezetés.


Nincsenek megjegyzések: