2010. június 1.

Al Waha szeder (dohány teszt)

Származási helye Jordánia (minden Waha termék innen származik), nikotin tartalma 0.5%, kátrány tartalma 0%. Összetétel: melasz, dohány és ízanyagok. Középkategóriás dohányhoz méltóan, a Waha szedres dohányától sem várhatunk többet, mint a vaníliás társától. Külső védőfólia hiánya itt is előjön. 
A doboza nem visszazárható, rossz minőségű, szinte érintésre szakad. Nagy meló lett volna meg csinálni? Meglepetés, de dobozon belül két fóliát találunk, amiben a dohány van és van még egy fólia réteg amely védi belülről a dobozt át ne nedvesedjen a melasztól.  Ez  a Waha dohány viszonylag jól darabolt, bár vannak benne nagyobbra aprított darabkák, nem  annyira nedves mint például a cseresznye ízű társa. Mikor leszedtem az alufóliát a kerámiáról, semmi sem ragadt fel a fóliára, minden gramm a helyén maradt. Én nem szeretem a szedret mint gyümölcsöt, mert savanykás ízű. De viszont a szedres dohány illatát szeretem, olyan mint ha egy tálban összegyűjtenénk és összepasszíroznánk egy adag szedret és jól megcukroznánk. Finom mézes szeder illata van. Az íze erőteljes, de kellemes. Sok füstöt ad egy 40mm-es „Három Királyok” (3Kings) szénnel. Mindent egybe vetve egy jó ízű dohányt készítettek a Waha mérnökei. Az Al Waha nem hazudtolja meg a nevét, tényleg olyan jóleső érzés, akár egy tál cukrozott szeder, csak az elején is említettem nem nagyon szeretem a szedret. Az ára az nem a legolcsóbb, de nem is baj.

Nincsenek megjegyzések: