2010. június 21.

Szabadban vízipipáztunk

Tegnap (2010.június 20-án) egy spontán ötlet jutott az eszünkbe. Átjöttek a haverok, voltunk 5-en. Akkor pipázzunk egy jót. Kivittem az Aladin Basha pipámat, mondom betesztelem kint is. Jó volt az idő, egy ideig. Már előre megtöltöttem a kerámiát dohánnyal, El Basha Szőlőt és El Nakhla Colát töltöttem. Levittem az udvarra a pipát amíg a többiek előkészítették a terpet a pipázáshoz. Összeraktam a pipát, beízzítottam a szenet. Mindenki helyet foglalt és elkezdtem beindítani a tömést. 3 videó készült összesen 30 perc lett körülbelül. Ebből egy videót töltöttem eddig fel a youtube-ra, ami majd ide a blogba is felkerül.Mindent egybe vetve egy jó hangulatú összejövetelt csináltunk. Volt jó hangulat, vízipipa. Mi kell még? Egy idő után elkezdett esni az eső és be kellett menekülnünk a házba. Nézzétek meg a videót amit készítettünk erről a kis vízipipás összejövetelről.

Nincsenek megjegyzések: