2010. október 1.

Al Waha guava (dohány teszt)

Ennél a dohánynál egy más fajta leírást kell írnom, mint a cseresznyés, vagy a kólás dohány esetében. A doboza undorító, a zöld színt szeretem, de ezt a fajta zöld színt nem. A csomagolása hiányos, a külső védőfólia hiányzik, ami nem meglepetés, mert minden Al Waha terméknél hiányzik. Az illata jó, de az íze borzasztóan rossz. Kétszer próbáltam ki keverés nélkül, először furcsa volt, és nem is jött be az íze. Másodjára is tömtem vele, de már a szagától is hányingerem lett, inkább hagytam a fenébe ezt a dohányt. Kevertem vaníliával, de így sem jött be, és feladtam a próbálkozást. Füstöt, elég sokat ki lehet vele csalogatni, elég sokáig bírta egy 40 mm-es 3Kings szénnel, a tömés hossza a 35 cm-s pipával 1 óra 10 perc volt. A dohány nedvessége közepes, mert nem volt sem túl száraz, de nem is túl nedves. Daraboltsága elég jó, de voltak benne nagyobb ágasok is. Ezt a dohányt azoknak ajánlom, akik szeretik a trópusi gyümölcsöket és magát a guavát. Én nagyot csalódtam ebben a dohányban, nem azt adta, amit vártam, azt vártam, hogy jó íze lesz, de tévedtem, egyszerűen borzasztó rossz volt az íze. Egyfajta íz bummot vártam, de csak kicsi fellángolást adott pár percig, majd egyenesen zuhanni kezdett nálam az íze, ami a hányingerig hatolt. Csak ismételni tudom magam, olyan vegyen, aki szereti a guava ízét. Az biztos, hogy én ilyen rossz dohánnyal még nem találkoztam, soha többet nem veszek ilyen dohányt. Sajnálom, ez a dohány nem méltó rá, hogy jókat írjak, hazudni pedig nem fogok, azért, hogy fényesítsem ezt a guavás dohányt. Rossz és kész.


Nincsenek megjegyzések: