2010. október 14.

Al Waha Kóla (dohány teszt)

A második nagy kedvenc dohányom. Szerintem mindent megad számunkra amit egy középkategóriás dohánytól elvárunk, vagy elvárhatunk. Ez a dohány, az a dohány amit össze tudok hasonlítani egy másik kólás dohánnyal, a Nakhla kóla. A Waha kóla igénytelenebb, mint a Nakhla kóla csomagolása. Mint a cseresznyés dohánynál, itt is a külső fólia hiányzik, belül is csak egy fólia van. Darabolása viszont jobb, mint a Nakhla kóláé, ízben is erősebb. Füst mennyiségben is körülbelül egyforma. A Waha kóla illata erőteljesebb és zamatosabb, jobban kijön az íze a tömés során. Semmilyen mellék íze nem volt. Melaszban a Waha gazdagabb, a Nakhla nem annyira nedves. Azt mondanám, hogy inkább túl nedves a Waha kólás dohány, ami szerintem, elkél a töméshez, hogy sokáig bírja és ne égjen meg a dohány olyan hamar. A Waha kóla ideális a cseresznyés dohányhoz keverésre, nagyon harmonikus ízt ad a két dohány együtt. Legjobban a Belga 50 mm-es szénnel jön ki a füst mennyiség, valamint az ízek. Sok füstöt el lehet vele érni, finom kólás íze van, olyan, mint maga a kóla. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a kólás ízeket, kiválóan alkalmas keverésre, de én csak a cseresznyével kevertem. Mindet egybe vetve, egy jó dohány, finom, karakteres íze van. Egyszerűen szeretem és kész.
Régi csomagolás

Új csomagolás
    Egy Waha Cola dohány teszt videó németül 

Anyag letölthető:

2 megjegyzés:

shadow írta...

Nem tudtam ebből sokat szívni, de az a kevés jó volt. :)

Nightrain írta...

Nem baj majd legközelebb olyat veszünk!! Akkor majd élvezheted. Most meg még van Hennawy Cola azt majd bepróbáljuk.