2010. október 27.

Megnyitott a vízipipamania.hu!

Megnyitottak!


Láttam a nyitóvideót, nem tudom, rendelni biztos nem rendelek tőlük, de nyomonkövetem a bolt és az oldal fejlődését. Elég jól sikerült az oldal, bár még nem tudtam annyira alaposan szétnézni, de ennek is eljön az ideje. Lehet tőlük ingyenesen rendelni egy kis füzetecskét, amit már meg is invitáltam haza, kíváncsian várom mi lesz benne. Elérhető a facebookon is!
Ha valaki szeretne ilyet ezen a helyen elérhető:
http://vizipipamania.hu/vizipipa-navigator.html 

7 megjegyzés:

Nightrain írta...

Nagyon jó lett az oldal, bár a Hennawy dohányok árát egy kicsit sokallom. 990Ft szerintem so érte. Van még azért a kínálaton mit javítani. De a videók azok nagyon jól sikerültek.

shadow írta...

Tényleg nagyon drága az a 990Ft egy alsó kategóriás dohányért. Nem lehene olcsóbb? De azért az oldal elég jól sikerült.

Névtelen írta...

Hát nem is tudom majd ha valaki rendel lesz véleményem de még most nem nagyon!Furcsállom hogy dohányt árulnak na mindegy!A videók tényleg kó lettek!

shadow írta...

Én nem rendelek ilyen helyekről, mi a Szultan Kincseiből rendelünk és ez így jó, jó áraik vannak, jó termékeik, garanciát vállalnak minden termékre, és már őket szoktuk meg. Én maradok a Szultán Kincseinél.

Nightrain írta...

Ez nem is hülyeség, mi biztosan nem rendelünk tőlük, mert ha van egy jól megszokott hely akkor egy újért biztosan nem fogjuk ott hagyni. Tényleg jók az árak, nagy a választék, garanciásak a termékek, ha a szállítás folyamán összetörnének.

Coni írta...

én kétszer rendeltem tőlük. egyszer mikor 30% kedvezmény volt mindenre, most pár napja pedig végkiárusítás miatt 50% mindenre, szóval úgy néz ki, befuccsolt a biznisz :)

Nightrain írta...

Na igen most pedig úgy tűnik fel is adják, nem volt hosszú életű a dolog.