2010. október 30.

Shisha Blog a Twitteren és egy kis átalakítás

Újjabb örömhír a bloggal kapcsolatban, a Facebook után már a Twitteren is elérhető lett a blog. Ez nemolyan mint a Facebookos platform, a népszerűsítésre az jó, a Twitteren kérdezhettek majd tőlem a blogal kapcsolatban, bármilyen kérdésre válaszolok ami a vízipipázás témakörébe tartozik. A címe a twitteres oldalnak a következő:

http://twitter.com/#!/NightrainK

Kialakítottam egy helyet neki a blog oldal felületén, valamint kicsit szerkesztgettem az oldalt. Eltávolítottam egy pár szerintem tökfeleseges dolgot, helyette tettem a Twitteres dolgot. Kellett is a változás, bár a stílusán nem változttam, a egy kicsi változás észlelhető aki gyakrabban nézegeti a blogot.

Csak bátran nézzétek meg!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez egy jó ötlet volt azok is tudnak csatlakozni vagy megismerni a blogot akiknek csak twitterük van!!

Nightrain írta...

Azért jó az ilyen hirdető felület, mert amit írt Anonymus is, hogy azok is megismerhetik akiknek van Twittere, és nem is volt hülyeség megcsinálni, mert a statisztikák alapján a Twitterről is volt látogató. És ennek is örülünk, minnél többen, több helyről látogatják meg a blogot. Az a lényeg, hogy aki szeret vízipipázni, és informálódni akar, annak itt a blogom.