2011. április 1.

Nakhla Mizo Citrom (dohány teszt)


Már a dobozán keresztül is érezhető volt a finom citrom illat, annak ellenére, hogy tökéletesen volt fóliázva a dohány. Kibontás után is sajátos, kellemesen tömény illat lengte be a szobát, amely most a valódi citrom illatot idézte. Azonnal a kis kedvenc Alien Phunnel kerámiámba tömtem, egy réteg páncélfóliával szépen körkörösen lyukasztva. A tömés során a már megszokott Mizo aprítottság és nedvesség erre a dohányra is egyaránt jellemző. Két Bamboochaval indult is a pipázás, majd mikor már elkezdtek zsugorodni, rátettem a harmadikat is. 
Mizokhoz szokva, most sem csalódtam, hatalmas felhők, és végig egyenletes kellemesen intenzív íz párosult. A pipázás elején igazán hűs citrom íz fogadott, majd a vége felé, átváltott egy kicsit édeskés citromra, szóval, ha találó akarok lenni, olyan, mint ha először citromos fagyit, majd később a citromos pitét ettem volna. :)



Összegzésképpen, szerintem nagyon finom prémium dohányt sikerült elpöfékelnem ma is, mind íz, mind pedig füst tekintetében. Nekem nagyon bejött, bátran ajánlom mindenkinek, aki szereti a valódi citromos íz világot!

Nincsenek megjegyzések: