2011. április 26.

Al Masah Szőlő (dohány teszt)


Az Al Masah dohányok átlagban nagyon jók szoktak lenni csomagolás terén. A mostani alanyunk egy 50 grammos, kis kiszerelésű dohány. Kívülről adójeggyel ellátott műanyag csomagolás található, amely tájékoztat minket a dohányról. Az alap doboz félkeménységű karton zöld színű, dombor nyomatos felirattal. Belső csomagolása kettős, egy fekete, gyémánt mintás, ETM felirattal ellátott csomagolás, amelyen belül még találhatunk egy nejloncsomagolást, amelyben a dohány van. Nedvesség terén kicsit túl nedves, de ez még jó nedvességű, szükséges nedvtartalom. 



Darabolása közepes, és apróbb darabok vegyesen, nekem megfelel a darabolása, mert nem szeretem, ha túl nagyra van darabolva a dohány. Illata kissé erőteljes, de szerintem mennyei, mint ha egy kicsit mazsola jellegű lenne. Az íze nagyon jó, nekem nagyon ízlik, alapból az egyik kedvenc gyümölcsöm a szőlő. Kellemesen édeskés, gyümölcsös ízű. Lágy, szinte már krémes az íze, remek íz hatás tapasztalható.  Sok fincsi füstöt (és füstkarikát) lehet vele előcsalogatni. Nem tudok erről a dohányról rosszat mondani, mert nagyon jól ki van találva, kiválóan összeállított dohánykülönlegesség. Én ezt a dohányt egy korong 50 mm-s Belga szénnel próbáltam ki, és kellemetlen mellékízt nem tapasztaltam, olyat, mint a 3 Kings szeneknél. Csak az a fránya Belga szén nagyon hamuzik, ezért elég sűrűn kell hamuzni a szenet.  Mindenképpen ajánlom mindenkinek kipróbálni, nagyon jó, de ezt már írtam, próbáljátok ki, megéri egyszer kiadni érte a pénzt. Bár a pénz terén én egy kicsit drágának találtam, 990Ft volt Tiszaújvárosban az egyik kis trafikban, bár az a hely alapból drága. De nekem megérte, mert megismertem az ízét, és nem csalódtam. Már nagyon vártam hogy kipróbálhassam, mert kíváncsi voltam milyen az íze. Azt mondhatom róla, hogy megállja a helyét a legjobbak közt, igazi Al Masah minőség. Az egyik kedvenc dohányom.


Nincsenek megjegyzések: