2011. április 9.

Hennawy Rózsa (dohány teszt)

Csomagolása kiváló, külső fólia réteg véd a nedvességtől, belsőfólia réteg nincs, csak egy tasak amiben a dohány van. Belső csomagolásán nagy betűkkel virít az Al Mazag felirat. Belső csomagolásával semmi különösebb gond nincs, csak a belső fólia réteg hiányzik. De a tasak pótolja. Amin meglepődtem, ezt egy trafikban vettem és a külső csomagolásán feszítette az adójegy, valamint tele volt tömve minden információval a külső fólia. Darabolása nem épp a legjobb, sok dohánylevél véget találtam benne amikor tömtem a kerámia a dohányt. Nedvessége az olyan átlagos, a Waha és a Nakhla közé tehető nedvességben. Illata tömény, édes, de mennyeien finom. Íze az nagyon jó, ittam már rózsa leveléből készült teát, arra hasonlít az íze, bár a rózsa tea az citromos volt, de a dohány majd nem olyan ízű, mint a tea. Finom volt. Kellemes, karakteres ízt kaptam tömés során, nem volt túl édes, nem volt semmi kellemetlen mellék íz, a Hennawy nagyon jóleltalálta ezt a dohányt. Sok füstöt ki tudunk vele csalogatni, ha van hozzá megfelelő szenünk, én Belga 50 mm-es szénnel próbáltam ki, nagyon sok, finom füst keletkezett a vízipipázás során. A tömés kb. 1 óra 30/40 percig tartott egy 50mm-es Belga szénkoronggal. Összességében egy nagyon kellemes dohánnyal volt dolgom, meg voltam vele elégedve. Mindenkinek ajánlom, érdemes kipróbálni, mert egy nagyon finom, kellemes dohánnyal lesz dolgotok. 

1 megjegyzés:

Nightrain írta...

Az egyik legfinomabb rózsás dohány, bár a Fakhfakhina Rózsa is nagyon finom, érdemes kipróbálni.