2011. április 21.

Hennawy Arab kávé (dohány teszt)


 Csomagolása kiváló, külső fólia réteg véd a nedvességtől, belsőfólia réteg nincs, csak egy tasak, amiben a dohány van. Belső csomagolásán nagy betűkkel virít az Al Mazag felirat. Belső csomagolásával semmi különösebb gond nincs, csak a belső fólia réteg hiányzik. De a tasak pótolja. Amin meglepődtem, ezt egy trafikban vettem és a külső csomagolásán feszítette az adójegy, valamint tele volt tömve minden információval a külső fólia. Ami teljesen legálissá teszi. Beleszagoltam a dohány csomagolásába és egyből megcsapott a mennyeien ínycsiklandó, de kellően erős kávé illata. az átlagos, nem túl száraz, de nem is tocsog a melaszban, bár egy kicsit azért gondot okozott avval, hogy beleragadt a kerámiába, alig lehetett kimosni a kerámiából a ragadós melaszt. Ami viszont nekem nagyon szemet szúrt az a darabolása, nagyon sok nagyágas és dohány levél vég található benne ami rontja a képet erről a dohányról, csak a daraboltsága miatt nem fogom elítélni. Szerintem e miatt szeretik kevésbé a Hennawy termékeket. Az íze nagyon erőteljes, karakteres, de nem igazán jött be nekem, jó meg minden, de van egy hiányérzetem, talán lehetett volna egy kicsivel több cukrot alkalmazni hozzá amikor elkészítették. ami viszont mellette szól, hogy felpörgetett. Ezt a dohányt 40mm-es 3Kings szénnel, Aladin kerámiában próbáltam ki. Nem volt semmi mellék íz, csak tisztán a kávé ízét lehetett érezni. Kétes érzéseim vannak egyrészt az íze nem az igazi, de felpörget és isteni az illata, a dohány daraboltságával kapcsolatban is hagy némi rossz érzést maga után, de összességében egy elfogadható kávés dohánnyal volt dolgom, egyszer érdemes kipróbálni.

Nincsenek megjegyzések: