2011. április 15.

Fakhfakhina Rózsa (dohány teszt)


Következő áldozatunk egy Fakhfakhina Rózsa vízipipa dohány. Csomagolása viszonylag egyszerű, kartondoboz kívül védőfóliával, belül egyszeres csomagolás, nejlon, amiben a dohány van. Illata édeskés rózsaillat. Hasonlít az illata a rózsateáéra. Hm. A dohány daraboltsága vegyes, vannak benne kisebb és nagyobb darabok, aminek aránya jól oszlik el. Nedvessége nagyon jó. Nem túl nedves és nem is túl száraz. Megszokott Fakhfakhina nedvesség. Az ízével kapcsolatban volt egy kis kételyem, kételkedtem benne, hogy egy Fakhfakhinából jó is kisülhet. Amikor elkezdtem szívni a dohányt, beindult a tömés, kezdtem érezni a mennyei rózsa ízt. Pár perc alatt beindult a tömésem hála a Belga 50 mm-s szénnek. Az íze nagyon hasonlít a rózsatea ízére. Semmilyen mellékízt nem tapasztaltam. Füst terén ez a rózsa nagyon jól teljesít, bőven volt füst, nem volt kevés. A tömés 1 óra 30 perc-ig tartott Vortex kerámiában, Aladin Bashával, Belga szénnel. Annak ajánlom ezt a dohányt, aki szereti a rózsa illatát, az ízét, valamint aki próbálta már a rózsateát. A dohánynak egyetlen negatívuma van, hogy nem létezik belőle nagyobb kiszerelés, mint 50 gramm. Az ára elég kedvező, 700 Ft. 
Összességében meg vagyok vele elégedve.


Nincsenek megjegyzések: