2010. november 28.

101 vízipipás élmény ebook

Régebben a vizipipa.eu oldalon árulták cd-n ezeket a dolgokat, baromi drágán, de most teljesen ingyen elolvashatjátok, bárki ingyen letöltheti az ingyenes ebook-ot! Volt aki a régi oldalon ilyen hozzászólást tett, hogy a 3000Ft tartalmazza a nyomtatási költséget. Nincs nyomtatási költség, ingyenes, mivel ebook, elektronikus könyv. Lényegében ez nem más, mint egy pdf fájl. Amit egy jó Adobe readerrel megtudtok nyitni. De aki szeretné 2 féle képpen tudja letölteni. Egy pdf és egy Word doc formátum. Az elsőt Adobe Readerrel, a másikat pedig Worddel tudjátok futtatni. 
Az egyik ilyen kis történet nagyon érdekes, ezért választottam ki:

Rendőrpipa

Egyszer történt velünk a nyáron, hogy haverokkal elmentünk a
városba piálni, pipálni, szóval kirúgni a hámból.
Lementünk a Tiszához -ja igen, szolnoki sztori -és elkezdtünk inni ,
szólt a zene égett a pipa. Miután már rendesen mindenki átadta
magát az érzésnek jöttek a rendőrök.
Mivel voltak fiatalabbak is, ők ugye menekültek a törvény keze elől,
de én mint nagykorú nem zavartattam magam.
Akkor jött a szokásos rutin ellenőrzés. Na, én akkor véletlen egy
könyvtári jegyet adtam oda személyi helyett. A rendőrnek vagy nem
tűnt fel vagy nem érdekelte -lévén részeg emberbe ne köss bele
alapon -de visszaadta a könyvtári jegyet és kérdezte, mit szívunk.
Mondtam sima dohány, és meg is kínáltam. Beleszívott, megtetszett
neki és leült oda hozzánk pipázni a Tisza partjára.
Felejthetetlen volt az este komikuma.

Bastao

Ehhez hasonló érdekes és vicces történeteket olvashattok ha letöltitek innen az ebookot ingyen.





3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már elolvastam egy pár cikket,de szerintem egy rakás sz*r!Bár az jó dolog hogy kitetted gondolom van aki még nem olvasta el!

Nightrain írta...

Na igen náluk már majd nem kész a szervezés, nálunk még a hely miatt telefonálgatni kell,de az is nem sokára kész.

shadow írta...

Régen amikor még árulták akkor azt mondtam nem venném meg, most sem, de elolvasnám. Jó mert most már ingyen letudom tölteni.