2010. november 19.

El Hennawy Eper (dohány teszt)


 Csomagolása kiváló, külső fólia réteg véd a nedvességtől, belsőfólia réteg nincs, csak egy tasak amiben a dohány van. Belső csomagolásán nagy betűkkel virít az Al Mazag felirat. Belső csomagolásával semmi különösebb gond nincs, csak a belső fólia réteg hiányzik. De a tasak pótolja. Amin meglepődtem, ezt egy trafikban vettem és a külső csomagolásán feszítette az adójegy, valamint tele volt tömve minden információval a külső fólia. Darabolása nem épp a legjobb, sok dohánylevél véget találtam benne amikor tömtem a kerámia a dohányt. Nedvessége az olyan átlagos, a Waha és a Nakhla közé tehető nedvességben. Illata tömény, édes epres illat, talán egy kicsivel édesebb mint amire számítottam illat terén. Úgy mondanám, azt mondanám az illatára, hogy olyan mint az eperjam. Íze az jó, nem vagyok oda annyira az eper ízéért, de dohányban egész tűrhető. De valami kellemes hangulatra emlékeztet. Olyan mintha kimennénk az eperföldre és arra az illatra emlékeztet.  Sok füstöt ki tudunk vele csalogatni, ha van hozzá megfelelő szenünk, én Belga 50 mm-es szénnel próbáltam ki, nagyon sok, finom füst keletkezett a vízipipázás során. A tömés kb. 1 óra 30/40 percig tartott egy 50mm-es Belga szénkoronggal. Összességében egy nagyon kellemes dohánnyal volt dolgom, meg voltam vele elégedve. Mindenkinek ajánlom aki szereti az epret, az epres ízeket, akik szeretnének egy kellemes epres hangulatot maguknak csinálni. Gyümölcsös dohány rajongóknak egyenese kötelező. Próbáljátok ki, érdemes. 



 Egy külföldi (angol) epres dohány teszt videó:

 

Az anyag letölthető:

3 megjegyzés:

Nightrain írta...

Nagyon jó íze van ennek a dohánynak, bár nem nagyon szeretem az epret.

Névtelen írta...

Én igaz hogy még nem próbáltam de terveim közt lesz!

Nightrain írta...

Fiatal vagy még ráérsz kipróbálni. Sok az időd, és sok fajta dohány van amit ki fogsz még próbálni. Ne légy türelmetlen.