2010. november 26.

Nakhla Mandarin (dohány teszt)

Az idő teltével egy jó kép alakult ki bennem a Nakhla márkáról. Csomagolása igényes, van külső fólia réteg, valamint a csomagolása belül nagyon fontos plusz fóliaréteget kapott. Van egy csomagolás, amiben a dohány van, és van egy, amiben ez van. Ez a dohány felső-közép kategóriás dohány, ezt a csomagolása mutatja is. Ennek a dohánynak a nedvessége nem a legjobb, kissé szárazabb dohány, mint a Waha termékek. Az illata erős, intenzív. Nem mondanám kellemesnek, mert egy kicsit bántja az orrát az embernek az erőssége miatt. Szeretem a mandarin ízét, de a dohány íze nem jön annyira be. Sok füstöt ki tudunk vele csalogatni, ha van hozzá megfelelő szenünk. Ezt még a régi pipámmal próbáltam ki, de 35cm-s pipához képest elég sokáig bírta a tömés, 1:15 perc volt ez az idő. Én úgy gondolom, hogy a Nakhla dohányok közül ez a leggyengébb láncszem. Nem túl finom, illata erőteljes és egy kicsit száraz. Olyan embereknek ajánlom, akik szeretik a mandarint, és szeretik a különleges és a gyümölcsös ízeket. Nekem személy szerint ez nem annyira ízlik, de egy pár tömés erejéig kibírható. De a sablonos szöveggel élve, egy próbát megér. Mindenki döntse el ízlik-e, vagy sem. Nekem nem, vagyis nem annyira.

 

1 megjegyzés:

Nightrain írta...

Na ez a dohány az egyik ami fel van írva, hogy többet ne vegyek, nekem annyira nem ízlett.