2010. november 21.

Prince Molasses Mangó (dohány teszt)

 A Prince Molasses egy közép-felső kategóriás vízipipa dohány. Mivel már ez is az igényesebb dohányok közé tartozik, kapott külső védő fóliaréteget. Belül, a dobozban van 2 védő fóliaréteg, ami elkél, mert eléggé nedves egy dohány. Aprítottsága nagyon jó, vanak benne kisebb és nagyobbra aprított darabok, ami jó, mert egyenletesen oszlik el így a melasz. Az íze kellemesen erős, karakteres, jellegzetes mangó íz. Nem átlagos dohány, én nem szeretem az erőteljesebb ízeket, de ez a mangós vízipipa dohány kivétel. Ha valakinek túl erős lenne, akkor próbálkozzon meg egy kicsi vanília ízű dohányt hozzáadni, ami lágyítja és krémesíti az erőteljes mangós ízt. Amikor megvettem ezt a dohányt, akkor még nem volt meg a Vortec kerámia, így szerintem javulnának az íz hatások, ha most próbálnám ki, mert egy Vortexben egy ilyen jól eltalált dohány csak több pozitív élményt adna számomra. Az igazi ízek eléréséhez csak egy jó kerámia kell. Nálam ez a dohány okozott pozitív csalódást, kevesebbre számítottam, azt hittem rossz lesz az íze, erre meg olyan jó érzések fogtak el, hogy szerintem fogok még mangós Prince Molasses dohányt venni. Csak egy Vortex kerámia, egy Belga 50mm-es szén és egy Nammor kombináció tudja kihozni az igazi ízét. Bár vannak akik inkább a természetes szénre esküsznek, de nekem a Belga 50 mm-es a nyerő, ha szénre van szükségem. Sokkal finomabb mangós ízt nyerhetünk vele, mint a 3Kings öngyulladós szénnek.

 Egy hasonló trópusi gyümölcsös videó:




Az anyag letölthető:
http://hotfile.com/dl/73073533/2273560/Prince_Molasses_Mang.doc.html 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó kis teszt lett!
Örülök hogy ilyen jó teszteket csinálsz gratulálok!