2010. augusztus 7.

Vízipipa a Cool Liveban

Ezt a 3 részes videót nem rég találtam. Be is teszem, nézzétek meg. A Cool Tv-n volt egy kis trécselés a vízipipáról és a vízipipázásról. Nem néztem meg a videót csak később, így késve jöttem rá, hogy van egy nagy baj evvel a 3 videóval. Lukács János a vízipipa.eu oldal gazdája volt a vendég. Milyen jól benyögte az élő műsorban reklámként az ő saját oldalát. Szánalamas ez a csávó. A média kell ahhoz neki, hogy bírja a versenyt Magyarország legjobb vízipipás közösségével, a VízipipaFan csapatával és a közösséggel, amihez én is tartozom. Éljen a VízipipaFan csapata és a Fórum közössége! LukJani most kiadott egy hirdetményt, hogy mindennek vége a számára. Átadta a webáruházat egy új tulajdonosnak. Szóval kaki van, nem bírja és lelép innen. Menekül mint egy koszos patkány a süllyedő hajóról. Egy szánalmas próbálkozás volt ez a Cool Tv-s próbálkozása is, mert szerintem nagyon szar volt benne. Gondolkoztam azon, hogy amit írt a blogon vagy az eu oldalon ide tegyem e, de inkább nem teszem. Akit érdekel az az alábbi linket elolvashatja a cuccot. http://vizipipa.eu/
A vidiketpedig nézzétek meg!

1 rész.


2. rész


3. rész

Nincsenek megjegyzések: