2010. augusztus 21.

Al Waha Csokismenta (dohány teszt)

Al Waha dohányhoz híven ez a dohány is igénytelen csomagolású.
Hiányzik a külső védőfólia réteg, ami szükséges lenne, mert nagyon nedves dohány. a pozitívumok között említemi lehet viszont a belső kettős csomagolást, egy réteg nejlon, amiben a dohány van, valamint egy ami ezt védi, bár lehetne még egy nejlon csomagolása belül mert a kartondobozt szinte így is átáztatja. Állagánál említettem a nevességét, de a daraboltságát is figyelembe kell venni. szerintem nem rossz dohány, bár nagy hátránya, hogy sok nagydarabra van feldarabolva. Először amikor kibontottam a csomagolást, akkor jobban éreztem a menta illatát, csak enyhén volt észlelhető a csoki illata. Tömény, erős mentolos illat észlelhető. Reméljük az ízén jobban érezhető a csoki. Sajna hiába való volt reménykednem, mert az ízében is inkább a menta volt erősebben érezhető. a mentának hűsítő hatása van, pár szívás után úgy éreztem, mintha mentolos rágót rágnék, amire egy kis darab ét csokit ettem volna. Attól függetlenül, hogy nem annyira érződik a csoki, egy karakteres, erőteljes, finom dohány. Elég sok füstöt ki tudunk csalogatni, főleg ha egy 50 mm-s Belga szenet használunk.
Igaz én Vortex kerámiát használok és nem is egészben teszem rá a szenet, hanem félben, attól függetlenül jó sok füst keletkezik. Vannak pozitívumai és negatívumai ennek a doháynak. A negatívumok között említeném a csomagolását, a daraboltságát és a nedvességét. De az íze, az számít igazán és ez a fő pozitívuma, az íze. érdemes kipróbálni.


 

Nincsenek megjegyzések: