2010. augusztus 26.

Nammor szívócső

Először is pár szót a Nammor mosható szívócsőről, majd egy videó a tisztításáról, a videót sYska készítette a vízipipafan.com oldaltól, a leírást pedig én, saját  szavaimmal írtam le, dolgoztam ki, majdnem egyedül. Én nem tudok olyan profi tisztítós videót készíteni, mint sYska, mert nincs videókamerám, telefonnal meg nem az igazi, ezért a videót kölcsönöztem. Ajánlom mindenkinek a videó csatornáját sYskának, amit a Youtube-on érhettek el.
Nekem nagyon bejön ez a szívócső, mert tisztábban kijönnek vele az ízek. Stílusa is nagyon bejön, az enyém fekete-fehér, sodrott mintás. A szipka része kristályos, átlátszó. Amit nagyon szeretek, hogy mosható. Ezért ha kimosom a csövet akkor nem kell attól félnem, hogy berozsdásodik mivel, fém spirált egyáltalán nem tartalmaz, szolid megjelenésű. Belső átmérője nagy, így könnyen lehet szívni. Az 60cm-nél kisebb vízipipákhoz nem ajánlott, mert felboríthatja, a kis pipa miatt nem is lehet kihasználni a belső átmérőjét, nem lehet könnyebben szívni. Én a Nammor szívócsövemet egy Aladin Basha vízipipával használom, amihez teljesen ideális ez a szívócső. A csonkra illeszkedő része is kristályos átlátszó, nagyon szépen van kilakítva, a szívőcső markolata, a fogantyú két részénél egy-egy „bojt” található, ami nem silány minőségű anyagból készült, selymes tapintású, igényes.
A Nammor mosható szívócső nagyon sokféle színben és díszítéssel kapható.
Súlya nagyon könnyű, köszönhetően, hogy nincs benne sem fém, sem fa. 1,85 - 2 m hosszú is lehet, én lemértem a sajátomat a szívócső teljes hossza 2méter, úgy , hogy beleszámoltam a szipka rész is, nem lesz gond a hosszával garantáltan.
Fejrészük leszedhető és így könnyebben moshatók, ha kicsi a mosdótok akkor csak leszedjük a végét és alátartjuk, majd átöblítjük párszor és már tiszta is. Első használat előtt érdemes citromos vízzel kimosni. Mivel mosható, így nagyon finom, tiszta ízeket kaphatunk vele.
Vásárlás előtt érdemes körbenézni, mivel majdnem pár ezer forintos különbségek is vannak a hazai boltoknál, a legérdemesebb a Szultán Kincseiben vásárolni Nammor csövet, mert biztosan eredeti Nammor cső fog megérkezni. Léteznek már négyezer forintért kapható mosható szívócsövek is, amik természetesen nem eredeti Nammor/Razan csövek. Ilyen csövet árul például a Sultan Center, tehát ebből a boltból nem érdemes megvenni a hamísítványt. Eredeti Namor/Razan csövet Magyarországon csak a Szultán Kincsei árul, tehát ne hagyjátok átvágni magatokat. Mindent egybevetve ez a szívócső szerintem megéri az árát, valóban kíválló szívócső.




>

Nincsenek megjegyzések: