2010. augusztus 10.

Fakhfakhina Tropicana (dohány teszt)

A Fakhfakhina a Nakhla egyik almárkája, ilyen még az El Basha és a Sheherezade termékcsalád. Lássuk akkor a Fakhfakhina Tropicana mért jó, vagy rossz. Ennek a dohánynak igényes a csomagolása. Fekete dobozban található meg, kívül védőréteggel van ellátva, a nedvesség elleni védelem miatt. Dobozon belül 2 csomagolóréteget találunk, az egyik fekete réteg, és még egy fólia, amiben maga a dohány van. Illata mennyei trópusi illatú. A dohány nedvessége jó, nem száraz, de nem is tocsog a melaszban. Daraboltsága szerintem a legjobb, mert közepes darabok vannak benne. Nem túl kicsi, nem túl nagy. Az íze, mit is mondjak… fincsi. Kijön a trópusi gyümölcs-mix íz. Kellemes íze van, nem annyira erős, harmonizálnak benne a gyümölcsök. Én úgy érzem, az ananász, banán, mangó íz jobban kijön. Füst mennyisége elég sok volt a tömés során, ezt 50 mm-es Belga szénnel értem el. A trópusi gyümölcsös mix nagyon finom, volt végig a tömés alatt, aki teheti, próbálja ki, bár nekem egy kis csalódást okozott, mert jobbat vártam ettől a dohánytól.


Nincsenek megjegyzések: