2010. augusztus 11.

Vízipipák Níregyházán az állatkerti ajándék üzletben

Az én szerelmem volt ugye Níregyházán és bementek egy ajándék boltba, ahol voltak 26 cm-es mini pipák is. Lefényképezte azt a pár darabot ami volt és átküldte a telefonomra, én pedig megosztom ezeket a képeket, bár némelyik kép minősége nem éppen jó, de azért nézzétek el, telefonnal készült képek. De még így nagyon szépek ezek a pipák. Kis egyiptomi vízipipák, zöldben, kékben és pirosban. Ilyenek kaphatók a állatkertben található ajándék boltban.



2 megjegyzés:

shadow írta...

Nekem az a piros-fehér tevemintás tetszik a legjobban! :) De azért meglepődtem hogy van ott vízipipa. Ez volt az, amire a legkevésbé számítottam. :)

Névtelen írta...

Na ez meglepő nekem is!Erre tényleg nem számít az ember!De gondolom valami kínai gagyi pipák!Bár kitudja!