2010. szeptember 19.

Al Waha Cseresznye (dohány teszt)

Életem legelső dohánya, amit vízipipába tömtem, ez volt. Azóta ez a dohány lett a kedvencem. Többször vettem már belőle, és egyszer sem csalódtam benne. Egyedüli hibája, de ez minden Al Waha hiányossága, a külső védőfólia hiánya. Belső csomagolása is hiányos, vannak Al Waha dohányok, amik dupla belső fóliacsomagolást kaptak, de ez nem. Darabolása elég jó, vannak benne kisebb és nagyobb darabok, de ágasok nincsenek. Az átlagosnál egy kicsivel nedvesebb, több melaszt tartalmaz, de ez kell is a jó íz elérése érdekében. Illata kellemes, erősebb illatú, de ez adja azt az érzést, mint a gyümölcsnél. Nekem ez a kedvenc dohányom, mert íze erőteljes ugyan, de érezhető rajta valami lágyság, ami miatt a kedvencem lett. Füstmennyiségben is jól megállja a helyét, nagyon sok, finom illatú füstöt tudunk kicsalogatni vele. Először egy sima egyiptomi vízipipában próbáltam ki, majd bepróbáltam az Aladin Bashában is. Először 33 mm-es 3Kings, majd 50 mm-es Belgával, de 40 mm-es 3Kings szénnel is volt próbálva. A három fajta szénből is a Belga 50 mm-es szénnel jött ki a legjobban az íze, valamint Vortex kerámiával. Nálam ez viszi a prímet a dohányok közül, próbáljátok ki, nagyon ajánlom.

A teljes anyag letölthető:
http://hotfile.com/dl/73073856/d0da4c0/Al_Waha_Cseresznye.doc.html 



Nincsenek megjegyzések: