2011. február 5.

Hennawy Málna (dohány teszt)

 Csomagolása kiváló, külső fólia réteg véd a nedvességtől, belsőfólia réteg nincs, csak egy tasak amiben a dohány van. Belső csomagolásán nagy betűkkel virít az Al Mazag felirat. Belső csomagolásával semmi különösebb gond nincs, csak a belső fólia réteg hiányzik. De a tasak pótolja. Amin meglepődtem, ezt egy trafikban vettem és a külső csomagolásán feszítette az adójegy, valamint tele volt tömve minden információval a külső fólia. Darabolása nem épp a legjobb, sok dohánylevél véget találtam benne amikor tömtem a kerámia a dohányt. Nedvessége az olyan átlagos, a Waha és a Nakhla közé tehető nedvességben. Illata tömény, régen volt az a málnás gyerekgyógyszer, olyan az illata. Nem épp a legjobb. Az íze is kb. ugyanolyan.  A torkomat és az orromat is irritálta a tömés közben.  Nekem valamiért nem ízlik. Talán a gyógyszer íze és illata miatt. Sok füstöt ki tudunk vele csalogatni, ha van hozzá megfelelő szenünk, én Belga 50 mm-es szénnel próbáltam ki, nagyon sok, finom füst keletkezett a vízipipázás során. A tömés kb. 1 óra 30/40 percig tartott egy 50mm-es Belga szénkoronggal. Összességében nekem nem ízlik ez a dohány, talán egy másik tömésnél fog.  


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem most hennawy-ból 2almás van,és az nagyon finom!

Nightrain írta...

Figyelj nekem ez a málna valahogy nekem egy idő után kezdett panadol málnás gyerekszirup ízre emlékeztetni. Valahogy utáltam mindig, most pedig ezen dohányon ismertem fel újra, nem is tömök belőle, mert amikor utoljára szívtam hányingerem lett tőle. Inkább ebből a márkából az epreset szívom, az tényleg finom, főleg masah citrommal keverve.