2010. december 4.

El Hennawy Cola (dohány teszt)





 Csomagolása kiváló, külső fólia réteg véd a nedvességtől, belsőfólia réteg nincs, csak egy tasak, amiben a dohány van. Belső csomagolásán nagy betűkkel virít az Al Mazag felirat. Belső csomagolásával semmi különösebb gond nincs, csak a belső fólia réteg hiányzik. De a tasak pótolja. Amin meglepődtem, ezt egy trafikban vettem és a külső csomagolásán feszítette az adójegy, valamint tele volt tömve minden információval a külső fólia. Ami teljesen legálissá teszi. A dohány illatával kezdem most kivételesen. Beleszagoltam a dohány csomagolásába és egyből megcsapott a mennyeien ínycsiklandó kólás illat. Az eddigi kólás dohányok közül ennek emlékeztet eddig a legjobban az illata a valódi coca-cola illatához. Mennyeien finom, tömény, de kellemes kóla illata van. Nedvessége az átlagos, nem túl száraz, de nem is tocsog a melaszban, ha az eddig kólás dohányok közül választanom kellene, akkor ez a kólás dohány lenne az amit választanék, már az eper ízű dohányuk is nagyon jó volt nedvesség ügyében, de a kóla az egészen eltalált nedvesség tartalmú. Ami viszont nekem nagyon szemet szúrt az a darabolása, nagyon sok nagyágas és dohány levél vég található benne ami rontja a képet erről a dohányról, csak a daraboltsága miatt nem fogom elítélni. Az íze egy kicsit csalóka. Picikével többre számítottam az íz terén, mert nem érzem azt az erőt benne, mint az Al Waha kólás dohányában. Nem is annyira kellemes, mint a fent említett dohány.



Ezt a dohányt is 50 mm-es Belga szénnel próbáltam ki, Vortex kerámiában. Füst mennyiséggel nem volt probléma, sok füstöt kaptunk a pipázás során, ha fel tettük volna a hőtartót, több füstöt kaptunk volna. Mindent összevetve egy közép-jó dohányról beszélünk, ahhoz képest, hogy ez a dohány csak alsó-közép kategóriás. Annak ajánlom, aki szereti a kólás ízeket, bár új élményt nem fog kapni. Én jobbra számítottam, de kicsikét csalódtam. De mit várunk egy Hennawy dohánytól?! A kedvencem nem ez lesz, de egy pár tömés erejéig jó. Próbáljátok ki!

Az anyag letölthető:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó kis teszt lett.Jó hogy ennyi időt fordítasz a dohányok tesztelésére!

Nightrain írta...

Egy kifogásom van ez ellen a dohány ellen, az íze. Nem volt annyira finom, mint vártam az illata után.