2010. december 12.

Al Masah Red Bull (dohány teszt)

 Az Al Masah dohányok átlagban nagyon jók szoktak lenni csomagolás terén. A mostani alanyunk egy 50 grammos, kis kiszerelésű dohány. Kívülről adójeggyel ellátott műanyag csomagolás található, amely tájékoztat minket a dohányról. Az alap doboz félkeménységű karton, kék színű, piros dombor nyomatos felirattal. Belső csomagolása kettős, egy fekete, gyémánt mintás, ETM felirattal ellátott csomagolás, amelyen belül még találhatunk egy nejloncsomagolást, amelyben a dohány van. Nedvesség terén kicsit túl nedves, de ez még jó nedvességű, szükséges nedvtartalom. Darabolása közepes, és apróbb darabok vegyesen, nekem megfelel a darabolása, mert nem szeretem, ha túl nagyra van darabolva a dohány. Az íze nagyon jó, nekem nagyon ízlik. Kellemesen édes, Tutti Frutti-s Red Bull ízű. Sok fincsi füstöt (és füstkarikát) lehet vele előcsalogatni. Nem tudok erről a dohányról rosszat mondani, mert nagyon jól kitalált, összeállított dohánykülönlegesség. Akik már ittak Red Bull energiaitalt, azok nem fognak csalódni benne. Én ezt a dohányt egy korong 50 mm-s Belga szénnel próbáltam ki, és kellemetlen mellékízt nem tapasztaltam, olyat, mint a 3 Kings szeneknél. Csak az a fránya Belga szén nagyon hamuzik. Mindenképpen ajánlom mindenkinek kipróbálni, nagyon jó, de ezt már írtam, próbáljátok ki, megéri egyszer kiadni érte a pénzt. Bár a pénz terén én egy kicsit drágának találtam, 990Ft volt Tiszaújvárosban az egyik kis trafikban, bár az a hely alapból drága. De nekem megérte, mert megismertem az ízét, és nem csalódtam.



6 megjegyzés:

Nightrain írta...

Ez egy nagyon jól eltalált dohány, nekem nagyon ízlik.

Névtelen írta...

Egyszerűen imádom!Nekem 250gr van belőle de nem tudom megunni egyre jobb tömések sikerülnek tőle.Nagyon jól van aprítva elég nedves és hatalmas füst!!

Nightrain írta...

Ezzel egyet értek! Megunhatatlan egy dohány.

shadow írta...

Nagyon finom, jól darabolt dohány, egyszerűen finom.

shadow írta...

A vélemény az erről hogy ez lett a kedvencem, akkor kitalálhatjátok mennyire ízlik, nagyon finom karakteres íze van.

Nightrain írta...

Nekem is a kedvencem. Finom Red Bull íz, nyami.