2010. július 1.

El Nakhla Kóla (dohány teszt)

A Nakhla termékek átlagosan jól csomagolt dohányok. A kólás dohány sem kivétel ez alól. Külső védő fólia van rajta, ez védi meg a kartondobozt a beázástól, nedvességtől. Igényesen becsomagolt dohány. A belső Nakhla logós csomagoláson belül még találunk egy csomagolást, amiben a dohány van. A dohány maga átlagosan darabolt, vannak benne kisebb és nagyobb darabkák, elvétve előfordulhat benne nagyobb ágacska, de ez az esetek nagy többségében nem jellemző. A dohány nedvessége is átlagos, én azt mondanám rá kellően nedves, nem annyira tocsog a melaszban, mint a Waha kólás dohány. Az íze nem annyira erőteljes, mint a Waha kólás dohányának. Füst mennyiségét még a régi pipámban teszteltem, abban is jó füstöt adott, de ahhoz, hogy a füst mennyiségét leteszteljük egy komolyabb pipára van szükség. Én még a 40mm-es 3kings szenet alkalmaztam ennél a dohánynál, ami folyamatos füst mennyiséget biztosított. Pár nappal később az Aladin Bashában is kipróbáltam ezt dohányt, nagyon jó füstöt adott, de ez a füst nem volt annyira erőteljes. Mondhatnám úgy is nem volt annyira karakteres a dohány. Ekkor már 50mm-es Belga szénnel próbáltam ki, ezért volt bőven hő, aminek hatására szép nagy füstfelhők keletkeztek. Az íze annyira nem győzött meg mint a Waha kólás dohányé. Egy próbát megér a dohány, de vannak ennél jobb kólás dohányok.


Nincsenek megjegyzések: