2010. július 27.

Al Waha Cappuccino (dohány teszt)

 Al Waha dohányok legnagyobb problémája a csomagolása. Sima, átlagos kartondoboz. Én azt mondom rá, hogy igénytelen, bár vannak kivételek, mint minden Al Waha dohányról, erről is hiányzik a külső védőfólia. Belső csomagolását, ha megnézzük, akkor azt tapasztaljuk, hogy dupla csomagolóréteg van. Egy, amiben a dohány van és egy amiben ez van. Aprítottság szempontjából ez a dohány megfelelően van darabolva, van kisebb és nagyobb darab benne, kicsit pépes és nedves, de ez tocsog a melaszban nagyon. De szerintem, kell is ahhoz, hogy igazán jól tudjuk élvezni az ízét. Al Waha szinten van a nedvessége, ugyan olyan nedves mint például a kólás ízű Al Waha dohány. Illata erőteljes, dinamikus. Kicsit túl erős. Egyszer azt vettem észre, hogy már a szoba elején is cappuccino illat van, valamikor pedig már a konyhából éreztem az illatát. Ezért írtam, hogy túl erős és erőteljes az illata.  Az íze nagyon jól kijön a Vortex kerámiában és a Nammor csővel. A Nammor cső és a Vortex kerámia párosan rendkívül jól kihozza a testes, erőteljes, de még is krémes ízét. Pár szívás után, viszonylag hamar beindult a tömés és a füst mennyisége is elég sok volt. Egy darab 50 mm-es Belga szénnel tömtünk félbe törve, ami kell is mert elég sok hőt ad, ennek hatására keletkezik a sok finom cappuccino ízű füst. Ez is a kedvencem lesz ebből a márkából. Emellé a dohány mellé érdemes egy finom cappuccinót inni. Ajánlom mindenkinek kipróbálásra ezt a mennyeien finom gyümölcsös dohányt, szerintem, megéri kipróbálni, bár egy kicsit sok érte az a 700Ft és csak 50 grammos kiszerelésű dohányról van szó. De azért érdemes több márkából kipróbálni ezt az ízt, nem leragadni egy márkánál.

Nincsenek megjegyzések: