2011. július 8.

Shiazo újra ízesítése


A Shiazo egy új alternatív vízipipás dohányzási módszer, volt már róla szó, volt egypár teszt is, de most ideje, hogy ejtsünk pár szót a Shiazo újraízesítéséről. Amit eddig összegyűjtöttünk kiszáradt Shiazo kavicsot, megmossuk, én kiszárítottam újra a mosás után, majd egy Shiazos dobozba beletettem a kavicsokat. Vettem hozzá Elements Alma ízesítőt, ami 100 ml kiszerelésű. 30-40 ml mennyiségű Elements ízesítőt tettem, rátettem a dobozra a tetejét, alaposan felráztam. Majd hagytam pihenni 2 órát. A javasolt 1-2 óra pihenési idő. Érdemes ezt a lehetőséget is kipróbálni a Shiazoval kapcsolatban. Az újraízesítéssel sok pénzt meg tudunk takarítani, mivel egy 100 ml-es Elements 2-3 újraízesítésre elegendő, nem kell vennünk Shiazot egy darabig. Egy doboz Shiazo nálam 5-8 tömésre volt elég, attól függően milyen kerámiát használtam. Ráadásul az újra ízesítés nem tartott tovább 2 percnél, nem számítva hozzá a várakozási időt. Érdemes kipróbálni ezt a praktikus megoldást, ajánlom figyelmetekbe, jó pipázást hozzá és bő füstöt!




Nincsenek megjegyzések: