2011. július 11.

Elements Energy (energia italos) dohányfrissítő


Az Elements egy Európában is ismert dohányfrissítő márka. Kezdetben csak kevés helyen volt kapható, eleinte csak Budapesten a Szultán Kincsei boltjában, de az elmúlt időben nagyon elterjedt országszerte. Én mivel Borsod megyében lakom ezért a fő árusító helyen, Miskolcon vettem. Köszönet ezúton is a Sultan Centernek. Ma már ahol vízipipákat, dohányt és Shiazot árulnak, ott biztosan lehet kapni dohány frissítőket is, többek közt Elements márkából is. 



Nem rég sikerült egy energiaitalos Elements dohány frissítőt beszereznem.  Amiből összeáll ez a dohányfrissítő: glicerin, gyümölcs koncentrátum, méz, molasses. a csomagolása egy 100ml-es műanyag üveg, kék, Elements emblémával ellátott címkével. A dohányfrissítő maga egy ilyen pirosas rózsaszínes folyadék, amely egy erőteljes, édeskés, tutti frutti illatot ad. Semmi féle más mellék illat nem érezhető rajta. Én ezt a dohányfrissítőt Shiazo újraízesítésére használtam fel, 2-3 újraízesítésre elegendő a 100ml Elements. Én egy kicsit sűrűnek találtam ezért egy fél centiliter vizet adtam hozzá, mármint ízesítéskor a Shiazonál, majd úgy ráztam fel.  Az újraízesítéssel sokat meg tudunk spórolni, nem kell gyárilag ízesített Shiazora költeni. Bárki saját magának tudja otthon ízesíteni, egyszerűen és gyorsan, mindössze pár percet vesz igénybe. Az íze meglehetősen, sőt teljesen hasonlít az energiaitalhoz. Azon nem lepődtem meg, hogy milyen sok füstöt adott az ízesített Shiazo, hanem inkább azon lepődtem meg, hogy mi9lyen tiszta füstöt adott. Szép, szinte fehér volt a füstje.  Ezt az újraízesített Shiazot én Alien Phunnel kerámiában, Aladin Basha pipával, Nammor csővel próbáltam ki, 1 kör (2db) Cocobrico szénnel, 4 réteg alufóliával, alatta alugyűrűvel. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki ezt a megoldást is, mert nagyon megéri, pénzt lehet spórolni vele és még remek íze is van.

Nincsenek megjegyzések: