2011. március 12.

Hennawy 2 alma (dohány teszt)

A csomagolással sok probléma nincsen, a dohány sincs szerencsére kiszáradva, de az illata erősen ánizsos, nekem picit kellemetlen. Két év alatt egyébként a csomagolásán semmit nem változtattak, de arra jobban odafigyelnek. Régen nem volt ilyen súlyuk ezeknek a dohányoknak. Szerintem ki voltak száradva, de hallottam olyat is, hogy kispórolják belőle az anyagot. Fene tudja..
Tömés után szite az első szívás egy köhögő rohamot váltott ki belőlem, de nem adtam fel. Sikerült a tödőmet valamelyest hozzászoktatnom a vízipipadohányok csimborasszójához, de 10 perc után megfájdult tőle a tüdőm, 15 perc múltán pedig már szerencsére a füst is megszűnt, mint régen. Mehetett a kukába ez a borzalom, az erős ánizsos ízével együtt. Biztosan van, akinek ízlik ez a dohány, de nekem nem igazán.
Még van egy pisztáciás és csokis Hennawy dohány nálam, ezeket is meg fogom kóstolni, remélem nem lesznek ilyen borzalmasak. A kétalmás dohányra pedig nem írnék értékelést, mert valahol a 0 és az 1 között lenne a pontérték a 10-es skálán.

1 megjegyzés:

Nightrain írta...

Ehhez kell még egyéb hozzáfűzni való? Szerintem nem. Csak annyi, hogy jobb a Nakhla és az Al Waha 2 almás dohánya.