2011. március 27.

Golden River öngyulladós szén


 Egy olyan öngyulladós szénről van szó, amely nem tartozik a legjobbak közé. Egy vöröses barna, gyenge, fémes csomagolásban kapható. Egy csomagban 10 db szénkorong van. 33 és 44 mm-s változatokban létezik, ára nagyon alacsony, de a minősége is silány. Az ára a minőség rovására megy. A kis pipákhoz ideális, de én nem használnám, épp elég volt egyszer. 3Kings és Belga 50-est használok, ég és fölt köztük a különbség. A 3Kisngs esetében kevés mellékízt tapasztaltam, de nem minden tömésnél, a Belga szénnél nem tapasztaltam mellékízt. Na, de a Golden River szénnél olyan oltott mész mellékízt éreztem, mintha éppen meszelés közben pipáztam volna. Először még nem, de kb. a 10-15. perc között elkezdett romlani az íze, hamuzása szerintem nem a legjobb, kifejezetten erősen hamuzik. Nem tart, csak kb. 30-35 percet egy tömés ezzel a szénnel. Csak 10dbos csomagban kapható, valamint 100 db-os boxban. (10x10 db) Nem akarom osztályozni, mert nagyon alacsony pontszámot kapna, ezért csak annyit, hogy olyanok próbálják ki, akik viszonylag kezdők, továbbragozva, akik csak kevés alkalommal pipáznak. 


Nincsenek megjegyzések: