2011. október 21.

Shiazo alma + Al Waha kókusz (dohánymix teszt)


Olyan dolgokat ötvöztem össze, amik szerintem elég jól összeillenek. Az Al Waha kókusz kellemes ízét ötvöztem a Shiazo alma erőteljes ízével. Arra számítottam, hogy elnyomja az egyik a másikat, de nem így lett. A tömés során végig érezhető volt mind a két íz. A legjobb az benne, hogy semmi mellékíz nem volt, tisztán jöttek át az ízek, sok fstöt adott, nekem nagyon bejön. Mivel a Shiazo nem dohány, másképp keverjük, tömjük a kerámiát, először a Shiazo kövecskéket helyezzük a kerámia aljára, egy réteget hoz így létre, vigyázzunk, nem szabad eltömítenie a kerámián alján lévő lukakat! Majd ráhelyezzük a kövecskékre a dohányt, (Al Waha kókuszt), és tovább folytatjuk a pipázási folyamatot. Nekem a tömés során semmi gondom nem volt, mellékíz nem volt. Kellemes, bár erőteljes dohány mixről van szó. Nekem bejön, csask ajánlani tudom. 


+

Nincsenek megjegyzések: