2011. június 17.

Bamboocha természetes szén

A Bamboocha egy természetes szén márka. Ez egy bambuszból készült természetes szén. Mivel természetes szénről van szó, nincs benne semmiféle adalékanyag. Semmilyen vegyszert nem tartalmaz, így egészségesebb. Csak fizikailag van kezelve, préseléses módszerrel. Nincs csillámló réteg rajta, ami végett beindulna a szén. Az 50 mm-es Belga szénhez képest nehezebben indul be a szén, mivel az egyik öngyulladós a másik pedig természetes, de sokkal tovább is bírja a természetes szén mint az öngyulladós szén. Én 3 darab Bamboocha szén kockát kaptam kipróbálásra, de még egyben volt a 3. A beindítása egy kicsit macerás, mert gáztűzhelyen kellett 4-5 percig izzítani, hogy beinduljon a szén. Csomagolásai lehetnek250 grammos, 1kg-os, 2kg-os és 3 kg-os kiszerelés.



Nekem jelenleg 2 kg-os zsákos van, aminek a csomagolása érdekes, mert van egy nagyobb kartonos papírzsák, amiben még egy belső csomagoló réteg, egy erősebb nejlon zsákocska van. Hő leadása nagyon jó, viszonylag egyenletesen adja a nagy hőt a szén. Én két darabot tettem fel a Vortex kerámiára, 4 réteg alufólia mellett. Szerintem egy nagyon jó szén, bár elsőre furcsa volt, hogy nem lehet öngyújtóval beindítani. A keménysége elég jó, keményebb, mint egy öngyulladós szén, de könnyen törhető. A pipázás során semmiféle mellék ízt nem tapasztaltam. Érdemes kipróbálni ezt az Európán híres vízipipa természetese szenet.

Nincsenek megjegyzések: