2011. május 1.

Dr Gonzo Shop

A Dr. Gonzo egy újonnan megnyílt vízipipás bolt, nem rég voltam náluk bent Miskolcon szétnézni. A bolt maga egy kicsit el van rejtve a szem elől, a Megaburger háta mögötti kis sikátoros térben található meg a bolt bejárata. A külső alapján nem ítélek elsőre, tehát bementem. A hely maga egy kisebb terem, a belső tere nagyon hangulatos. Kék színű belsőtér, egy jó pár polccal. Az ajtó mellett egy dj pult, amelyből a halkan szól a zene, bár 4x 200 Wattos hanglakkal van ellátva. Hátul a sarokban egy vízipipás sarok van, ahol lehet vízipipázni. A bolt készlete szerintem egy kicsit gyér, de ha a tér nagyságát veszem figyelembe, akkor elég sok minden található a boltban. Van egy kis raktár, ahová a ki nem pakolt árút raktározzák. A termékeik között vannak öngyulladós szenek, természetes szenek, szénizzítók, Shiazo aroma kövek, sok féle vízipipa, valamint, ha nincs a keresett vízipipa típus, akkor felírják és megrendelik.

A honlapjukról a bemutatkozás:
Célunk, hogy Ön a lehető legjobb áron jusson hozzá minőségi vízipipákhoz, szenekhez, kiegészítőkhöz. Termékeink legmagasabb szintű kényelmet kívánják kielégíteni az önök otthonában, környezetében. Vízipipázáshoz a dohány helyett mindenkinek bátran ajánljuk a Shiazo köveket, amik nem tartalmaznak dohányt, így 100% nikotinmentes élvezetet nyújtanak. Tekintse meg Shiazo kínálatunkat a Shiazo menüpont alatt, melyben megannyi íz közül válogathat. Szükség esetén a felsorolásban nem szereplő ízekre, egyedi igényekre is veszünk fel rendelést. Boltunkban a vízipipa kellékek mellett megtalálhatóak a földkerekség  legritkább növényei, herbái. Magyarországon egyedülálló készlettel várom kedves vásárlóimat. Dohány kiegészítők széles palettáját vonultattam fel cigarettapapírok és különféle üveg- és műanyag bongok tekintetében. Egy Shiazo fülre kattintva megnyílna egy lap ami felfedné a kapható ízek listáját, képekkel illusztrálva.
Keressétek fel őket a boltukban:
Miskolcon a Szentpáli út 5 szám alatt ( a Centrum buszemgállójával szemben)

Miskolc belvárosa

1 megjegyzés:

Nightrain írta...

Egyet sajnálok, hogy annyira eldugott helyen van. Kellett egy félóra amíg megtaláltam a Szentpáli út 5 számot Miskolcon. Azt tudtam melyik út, az utat is tudtam hol van, csak a ház számot volt nehéz megkeresni.