2011. december 20.

A Blog író 1. vízipipás élménye


Ott kezdődött vízipipás pályafutásom, amikor megkaptam az első vízipipámat a 20. születésnapomra, azóta eltelt 4 év. Nagyon fontos ajándék az első vízipipám, mert egy olyan embertől kaptam, akivel még a mai napig is szeretjük egymást, a barátnőm az. Egy egyiptomi Top Mark, 35 centiméteres pipáról van szó, amelyen még minden annyira egyszerű, sima egyiptomi kerámia, gyári cső, hőtartó nélkül. Elsőnek csak lakás dísznek akartam használni, és féltem is tőle elsőre kipróbálni. Nem is nagyon tudtam mit kellett vele csinálni. Egy haver mutatta meg hogyan is kell használni, mert ő neki már egy jó ideje volt pipája. Elsőnek még sima 33 mm-es 3Kings szénnel és Al Waha Cherry dohánnyal próbáltuk ki. Nagyon nem is jött be, mert hamar megégett a dohány. Keresgéltünk weboldalakat, ahol hasznos tanácsokat keresgéltünk, amelyeket mi is fel tudtunk használni a mi pipánkhoz. Így találtunk rá a Vízipipa Fan oldalára, regisztráltunk a fórumra, ahol hasznos tanácsokat kaptunk a többi felhasználótól. Mára már haladó vízipipássá fejlődtem, megvettem a nagyobb pipámat, amely egy Aladin Basha 60 centiméteres pipa. A rákövetkező hónapokban megvettem hozzá a Vortex kerámiát, Nammor szívócsövet.  Legutoljára vettem hozzá az Alien mini Phunnelt.  Sok féle dohány márkát kipróbáltam, többek közt Waha, Nakla, Nakhla Mizo, Masah, Prince Molasses,  Fakfakhina, Sheherazade dohány márkákat. Letettem a voksom az öngyulladós szén mellett, kezdésként a már említett 3Kings szeneket használtam, majd Belga 50 milliméteresre álltam át. Később kipróbáltam a Cocobrico és Bamboocha természetes szeneket, máig ezeket használom. Nagyon sok pénzt áldoztam a vízipipáimra, amelyek révén elmondhatom magamról, hogy én is vízipipás ember vagyok, és szeretek is az lenni.


Nincsenek megjegyzések: