2010. december 16.

Al Masah Hawaii Punch (dohány teszt)


 Az Al Masah dohányok átlagban nagyon jók szoktak lenni csomagolás terén. A mostani alanyunk egy 50 grammos, kis kiszerelésű dohány. Kívülről adójeggyel ellátott műanyag csomagolás található, amely tájékoztat minket a dohányról. Az alap doboz félkeménységű karton két féle kék szín és egy citromsárgából narancssárgába átmenő dombor nyomatos felirattal.
Belső csomagolása kettős, egy fekete, gyémánt mintás, ETM felirattal ellátott csomagolás, amelyen belül még találhatunk egy nejloncsomagolást, amelyben a dohány van. Nedvesség terén kicsit túl nedves, de ez még jó nedvességű, szükséges nedvtartalom. Darabolása közepes, és apróbb darabok vegyesen, nekem megfelel a darabolása, mert nem szeretem, ha túl nagyra van darabolva a dohány. Illata kissé erőteljes, de szerintem mennyei, gyümölcsös illat enyhén érezni rajta egy kis vaníliát. De hasonlít nekem egy régi rágóra, a Turbóra.  Az íze nagyon jó, nekem nagyon ízlik. Amit az illatnál tapasztaltam, vaníliát, enyhén érezni az ízén is.  Kellemesen édeskés, gyümölcsös ízű. Lágy, szinte már krémes az íze, remek ízhatás tapasztalható.  Sok fincsi füstöt (és füstkarikát) lehet vele előcsalogatni. Nem tudok erről a dohányról rosszat mondani, mert nagyon jól ki van találva, kiválóan összeállított dohánykülönlegesség. Én ezt a dohányt egy korong 50 mm-s Belga szénnel próbáltam ki, és kellemetlen mellékízt nem tapasztaltam, olyat, mint a 3 Kings szeneknél. Csak az a fránya Belga szén nagyon hamuzik, ezért elég sűrűn kell hamuzni a szenet.  Mindenképpen ajánlom mindenkinek kipróbálni, nagyon jó, de ezt már írtam, próbáljátok ki, megéri egyszer kiadni érte a pénzt. Bár a pénz terén én egy kicsit drágának találtam, 990Ft volt Tiszaújvárosban az egyik kis trafikban, bár az a hely alapból drága. De nekem megérte, mert megismertem az ízét, és nem csalódtam.


5 megjegyzés:

Nightrain írta...

Ez szerintem egy nagyon finom ízű dohány mix. Nagyon megszerettem amióta szívom.

Névtelen írta...

Én nekem 250gr-os van és nem nagyon ízlik nekem nagyon édes.Szóval tesómnak ajándékozom.

Nightrain írta...

Nekem 50g-os van, szerintem Szilveszterig elmegy.

shadow írta...

Keveset szívtam ebből a dohányból, de amit szívtam belőle az ízlett.

Nightrain írta...

Nekem ízlik. Attól, hogy keveset szívtál belőle a múltkor.